De lokale Eetwinkel ondernemer krijgt eigen website!

04-03-2019

Eetwinkel heeft de afgelopen maanden flink geïnvesteerd in het ombouwen van haar website van een algemene website van het concept Eetwinkel, naar een unieke website die volledig georiënteerd is op de lokale Eetwinkel ondernemer. Niet alleen iedere Eetwinkel, maar zeker ook de website van iedere Eetwinkel vertelt haar eigen verhaal.

“De voormalige website, van medio 2015, voldeed niet meer aan onze visie. Eetwinkel is de afgelopen jaren flink gegroeid, zelfs qua ledenaantal bijna verdubbeld, waardoor het hoog tijd werd om de focus van de website te verleggen”, aldus Eetwinkel conceptmanager Jan-Hein Aarts. “Naar aanleiding hiervan hebben we een werkgroep opgericht, waar een aantal Eetwinkel ondernemers ook deel van uitmaakte, wat geresulteerd heeft in een volledig nieuwe focus van de website op de lokale marketing strategie.

Elke Eetwinkel & Eetwinkel website is uniek

De nieuwe website focust volledig op het optimaliseren van de lokale online zichtbaarheid en

-vindbaarheid van de individuele Eetwinkel. Aarts: “Met deze persoonlijke websites willen we de ondernemers nu ook een duidelijke online meerwaarde bieden. Al onze Eetwinkels zijn namelijk uniek en hebben verschillende speerpunten die in de voormalige website onvoldoende naar voren kwamen. Dit moest anders! Daarom heeft elke Eetwinkel ondernemer nu zijn eigen website gekregen met alle mogelijkheden voor volledige lokale inbreng. Iedere website vertelt dus nu haar eigen verhaal.

Lokaal en persoonlijk

Elke ondernemer beslist nu zelf waar de nadruk op wordt gelegd. Voor de ene ondernemer zijn de mogelijkheden van catering en het verhuren van een frietwagen erg belangrijk, terwijl bij de ander lokale acties, nieuwe producten of een social media actie meer aandacht verdienen. De website is dusdanig ingericht dat deze geheel naar wens van de ondernemer kan worden ingevuld. Op deze manier zorgen we ervoor dat de website goede lokale aansluiting vindt bij de betreffende Eetwinkel. Zo is dus niet alleen iedere Eetwinkel uniek, maar ook elke Eetwinkel website.

Eetwinkel.nl
De website is volledig in een nieuwe jas gestoken, het ontwerp is meer van deze tijd en ook het beeldmateriaal sluit nu naadloos aan. Ook wordt er meer aandacht besteed aan beleving, zodat de websites meer uitnodigend zijn voor consumenten.

Daarnaast is nu ook in website een overzichtelijke lokale online bestelmodule opgenomen. Consumenten kunnen dus van af nu niet alleen vanaf de bestelapp of bestelzuil hun bestelling doorgeven, maar ook via de website. Eetwinkel.nl is hiermee niet alleen uniek en modern, maar ook klaar voor de toekomst.

« Terug