Eetwinkel introduceert nieuwe frites toppers

23-01-2020

Wie kent ‘m niet, het frietje met topping?! Al enkele jaren zijn bij Eetwinkel de meest uiteenlopende frites met toppings verkrijgbaar. Door de creativiteit van de ondernemers zijn er in de loop der jaren veel eigen, unieke varianten bedacht. Buig een simpele portie frites eenvoudig om tot een margemaker waar gasten voor terug blijven komen.

“Met ons brede assortiment spelen we bij Eetwinkel in op de trends en ontwikkelingen in de horecabranche”, aldus Jan-Hein Aarts, conceptmanager van Eetwinkel. “Het frites toppers concept was en is zo’n trend. Bij lekkere frites hoort tegenwoordig een goede topping. Naast sauzen als (ambachtelijke) mayonaise en satésaus hebben we de afgelopen jaren hoge ogen gegooid met onze grote verscheidenheid aan frites toppers. Met de juiste ingrediënten maken Eetwinkel ondernemers van een frietje zo een echte margemaker.”

Nieuwe smaken
De toppers pulled pork, pikante kip en saté zijn al jaren populair en staan bij diverse Eetwinkel op de kaart. Maar de Eetwinkel ondernemers hebben veel geëxperimenteerd met combinaties en smaken en zo ontstonden er nieuwe toppers die enorm goed zijn aangeslagen. Denk bijvoorbeeld aan de beef chimichurri, pulled chicken, carpaccio en veggie. Elke Eetwinkel ondernemer stelt zijn eigen assortiment samen, om het best in te spelen op de wensen van de gast.

Frites toppers als margemakers
Sfeer, kwaliteit en versheid gaan bij Eetwinkel sinds dag 1 hand in hand. Een frites topper is een uitstekende manier om je te onderscheiden. Tover het ‘frietje zonder’ om tot een culinaire traktatie, en breid je bestaande assortiment uit met bijvoorbeeld seizoens- of maandtoppers. Dan zullen gasten terug blijven komen. Zo voeg je een flinke dosis vers en vakmanschap toe aan je assortiment.

« Terug