Eetwinkel lanceert snack toppers

25-01-2020

In navolging op de succesvolle frites toppers presenteert Eetwinkel een nieuw concept: snack toppers. De welbekende snacks, maar dan gepresenteerd en afgetopt met een toevoeging van smakelijke ingrediënten.

De snack toppers zijn een mix van klassieke en nieuwe smaken om mee te verrassen. De upgrades van de bekende snacks kosten amper extra tijd. Daarentegen verhoogt deze extra handeling aanzienlijk de omzet en onderscheidt het je van je concurrenten. En dat met ingrediënten die je in veel gevallen toch al in huis hebt.

Krachten bundelen
Jan-Hein Aarts, conceptmanager van Eetwinkel: “Een aantal Eetwinkel ondernemers bedachten het idee voor de snack toppers. Een onwijs leuk initiatief dat we hebben aangepakt en uitgewerkt. Door het bundelen van onze krachten hebben we er een aantal mooie, unieke producten bij. Hartstikke leuk om te gebruiken op een snackplank of een “high snack”.

Echte blikvangers
Naast dat de snack toppers echte margemakers zijn, breng je ook eenvoudig vernieuwing in je assortiment. Zo kun je elke week, maand of seizoen een nieuwe topper uitlichten. Naast de mix van klassieke smaken en nieuwe verrassingen zijn de snack toppers ideaal voor shared dining én als mooie blikvanger op social media.

« Terug